Go to Top

Курс по Програмиране със C# и .Net

Подходящ за начинаещи и за напреднали

kurs po programirane na C# .NET

  • Какво е C#?

    C# е обектно-ориентиран език за програмиране, разработен от Microsoft, като част от софтуерната платформа .NET. Стремежът още при създаването на C# езика е бил да се създаде един прост, модерен, обектно-ориентиран език с общо предназначение.

    C# е един от най-добрите и търсени езици за програмиране в световен мащаб. Според статистика на  stackoverflow за 2017-та година, C# е в челната десетка на най-популярните и обичани езици за програмиране в световен мащаб. Той е третият най-търсен език за програмиране в сферата на уеб и десктоп програмирането, и в челната десетка на най-любими и търсени езици за програмиране дори за мобилни технологии, благодарение на Замарин. Също така,  програмистите с този език са на трето място по най-високо заплащане в Европа и Англия.

    Цел на курса по програмиране със C# и .NET:

    Курсът има за цел да запознае курсистите с основите на програмирането. Изучават съвсем начални понятия от алгоритмичното програмиране, езика C#, средата за разработка Visual Studio, типове данни в програмирането, променливи и работа с тях, програмни оператори, аритметични изрази, средства за четене и писане на конзолата, условни конструкции за управление (if, if-else и switch-case) и различни видове цикли (while, do-while, for, foreach).

    Чрез много практика и решаване на задачи се развива алгоритмичното мислене и умения за решаване на задачи, като се трупа практика при писането на програмен код. Също така се изграждат базови умения за тестване и дебъгване.

    За кого е предназначен курсa:

    Курсът е предназначен както за абсолютно начинаещи в програмирането, така и за тези, които имат начални познания и желаят да ги доразвият към едно професионално ниво.

    Лектор на курса:

    Елена Болпачова, Светослав Чонков, Димо Мичев и Ангел Димитриев. Повече информация – тук.

    Мащаб на групата със Програмиране със C# и .NET:

    Обучението се провежда в малка ( бутикова ) група, ограничена до 8-м участника, с цел много повече индивидуално внимание на лектора към курсистите по време на практическите упражнения.

    Продължителност на курса:

    Курсът е с обем от 100 учебни часа и е с продължителност три месеца. Занятията се провеждат два пъти в седмицата.

    Ползване на личен лаптоп:

    Тези, които нямат възможност да ползват собствен лаптоп, трябва да заявят за това по email или телефон, за да им бъде осигурен служебен лаптоп от центъра.

    Издаване на Сертификат:

    Степента на  справяне с практичните задачи по време на обучението, домашните работи, както и финалния тест са основание за издаване на Сертификат. Разбирането на поставените задачи и справянето на курсистите с тях е от изключително значение за по-добрата им реализация след обучението.

  • Учебна програма на курса по Програмиране със C# и .NET:

    1. Въведение в курса
      1. Информация за курса;
      2. Програма;
      3. Изисквания;
      4. Защо С#?
      5. Нужни ресурси/софтуер за курса.
    2. Основи на Source Control системите
      1. Запознаване какво е Source Control система;
      2. Защо трябва да ползваме задължително?
      3. Коя от всички да използвам?
      4. Демонстрация + Упражнение /ползване в реална обстановка.
    3. Въведение в програмирането
      1. Какво е компютърно програмиране?
      2. Нашата първа програма;
      3. Какво е .NET Framework?
      4. Какво е Visual Studio?
      5. Какво е MSDN библиотека?
    4. Примитивни типове данни и променливи
      1. Кои са примитивните типове данни?
      2. Как да ги използваме?
      3. Деклариране и използване на променливи;
      4. Null типове.
    5. Оператори и изрази
      1. Оператори в С#;
      2. Аритметични;
      3. Логически;
      4. Побитови;
      5. Оператори за сравнение;
      6. Оператори за присвояване;
      7. Други оператори;
      8. Явно и неявно конветиране на данни; Изрази.
    6. Вход и изход от конзолата
      1. Принтиране върху конзолата;
      2. Отпечатване на стрингове и числа;
      3. Прочитане от конзолата;
      4. букви/символи; стрингове;
      5. Прочитане от конзолата и конвентиране в число; И много упражнения.
    7. Workshop – конзолни игри
      1. Как се правят конзолни игри?
      2. Дали всъщност сме играли на такива ? (Змията/Арканоид..)
      3. И логиката, която стои зад тях.
    8. Условни конструкции
      1. Оператори за сравнение;
      2. Логически оператори;
      3. Условни конструкции с if/if-else/;
      4. Вложени условни конструкции;
      5. Switch case конструкция.
    9. Цикли
      1. Какво е цикъл в програмирането?
      2. Какви цикли съществуват (while/do-while/for/foreach) и защо са ни полезни?
      3. Какви помощни оператори за цикли имаме?
      4. Вложени цикли.
    10. Масиви
      1. Деклариране и създаване на масив;
      2. Достъпване на елементите на масива;
      3. Вкарване на елементи и Отпечатване на масив;
      4. Итериране на масива чрез for и foreach;
      5. Динамични масиви;
      6. Как се копира масив в друг масив?
    11. Матрици и многомерни масиви
      1. Какво е матрица и многомерен масив?
      2. Как да ги декларираме?
      3. Как да ги използваме?
      4. Назъбени масиви;
      5. Декларация;
      6. Използване;
      7. Класът Array;
      8. Сортиране;
      9. Динамично търсене.
    12. Методи
      1. Какво е метод? Защо да го използваме?
      2. Деклариране и създаване на метод;
      3. Извикване на метод;
      4. Методи с параметри;
      5. Изпращане на параметри;
      6. Връщане на обработени стойности;
      7. Най-добри практики.
    13. Бройни системи
      1. Видове бройни системи, защо трябва да ги знаем?
      2. Двоични и десетични числа;
      3. Шестнадесетични числа;
      4. Превръщане от една към друга бройна система;
      5. Представяне на числата;
      6. Положителни и отрицателни числа;
      7. Числа с плаваща запетая;
      8. Представяне на текст в двоичен вид/Както компютрите го разбират.
    14. Използване на класове и обекти
      1. Какво е обект?
      2. Какво е клас?
      3. Класове в С#;
      4. Деклариране;
      5. Свойства и полета;
      6. Инстанции и статични класове/методи/свойства;
      7. Конструктори;
      8. Енумерации;
      9. Структури;
      10. Неймспейсове;
      11. Random класът;
      12. Запознаваме с използваните .NET класове.
    15. Стрингове и текстообработка
      1. Какво е стринг?
      2. Операции;
      3. Създаване, деклариране,четене и принтиране;
      4. Манипулиране на стрингове;
      5. Сравнение,конкатенация, търсене, извличане на подстринг, разделяне;
      6. Други операции за стринг;
      7. Заместване на подстрингове, изтриване на подстрингове, преминаване от главни към малки букви и обратно, почистване от ненужни празни места;
      8. Защо създаването и модифицирането на данни е бавна операция и решението със StringBuilder;
      9. Форматиране на Стрингове като числа, дати и валута;
      10. Форматиране на данни според дадена държава и регион.
    16. Обработка на изключения
      1. Какво е изключение?
      2. Как да прихванем грешката/изключението;
      3. Класът System.Exception;
      4. Типове изключения и тяхната йерархия;
      5. Как да създадем (хвърлим) наше изключение;
      6. Най-добри практики.
    17. Текстови файлове
      1. Какво е стрийм?
      2. Прочитане на файлове със StreamReader класът;
      3. Записване на файлове със StreamWriter класът;
      4. Прихващане на изключения при прочит/запис на данни във файл.
    18. Workshop
      1. Упражнение със наученият материал;
      2. Реализиране на сложна имплементация на задача.
    19. Дефиниране на класове – част 1
      1. Дефиниране на прости класове;
      2. Полета;
      3. Достъпване на модификатори;
      4. Конструктори;
      5. Използване на класове и обекти;
      6. Методи;
      7. Свойства на класовете;
      8. Енумерации.
    20. Дефиниранена класове – част 2
      1. Статични;
      2. Структури в С#;
      3. Generics;
      4. Namespaces;
      5. Индексатори;
      6. Оператори;
      7. Атрибути.
    21. MS SQL and Entity Framework
    22. Entity Framework and ADO.NET за моделиране на данни и CRUD в базата;
    23. MS SQL принципи.
    24. Разширяващи методи, делегати, ламбда, dynamic и LINQ
      1. Ламбда изрази, колко лесно и полезно;
      2. LINQ заявки – лесно и полезно.
    25. Принципина ООП
      1. Фундаментални принципи на ООП; Наследяване;
      2. Йерархия на класове;
      3. Достъпване на подкласове;
      4. Абстракция;
      5. Абстрактни класове;
      6. Интерфейси;
      7. Енкапсулация и полиморфизъм
      8. Класова йерархия – в реална обстановка;
    26. Xamarin for mobile development
      1. Какво е Xamarin, Xamarin. Native и Xamarin.Forms?
      2. Създаване на мобилен ап със Xamarin
    27.  Общасистема от типове в .NET
    28. Workshop I
    29. Workshop II

    Важно: Компютърно образователен център “Progress” има партньорски отношения с компании от IT сектора ( част от тях може да разгледате – тук ). Курсистите, които са показали отлични резултати по време на съответния курс, ще бъдат препоръчвани като кандидати за работа на тези компании.

  • График на Курс по C# и .Net

    Продължителност на обучението  – 100 учебни часа ( 3 месеца ).

    Следващата начална дата е:

    27-ми юли 2019г. (съботно-неделна форма на обучение от 10:30 до 13:30 часа, което са 4 учебни часа с 20 минути почивка ). Курсът ще се провежда всяка събота и неделя. Край на курса: 26-ти октомври 2019г.

    22-ри юли 2019г. (вечерна форма на обучение от 19:00 до 22:00 часа, което са 4 учебни часа с 20 минути почивка ). Курсът ще се провежда всяка понеделник и сряда Край на курса: 14-ти октомври 2019г.

     

     

    Цена и заплащане на курса:

    Цена: 650 лв.

    Сумата на курса, може да се заплати разсрочено на две вноски. Първата се внася при записването (400 лева), а втората (250 лева) до 30 дена от старта на обучението.

  • Записване за Курс по Програмиране със C# и .Net

    Форма на обучение:

    От къде научихте за нас:

    Допълнителни условия:

    • Записването се извършва на място в образователния център или по банков път.
    • Тези, които нямат възможност да ползват собствен лаптоп, трябва да заявят за това по email или телефон, за да им бъде осигурен служебен лаптоп/настолен компютър от центъра.
    • За нуждите на курса залата е оборудвана с мултимедиен проектор.
    • Предоставят се учебни материали на всеки курсист повреме на обучението (безплатно).

    Записване по банков път:

    • Номер на банкова сметка:
    • IBAN:BG49CECB979010E2257300
    • BIC:CECBBGSF
    • Основание за плащане: Курс по програмиране със C# и .NET”

    След като извършите превода е нужно да ни уведомите на email: [email protected]. Може да оставите данните на фирмата си в случай, че по-късно бихте искали да ви се издаде фактура.

    Моля, ако имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с нас. За контакти, натиснете – тук.

  • Преподаватели

    Светослав Чонков

    Светослав Чонков

    ОКС – бакалавър по “Информатика” и магистър по “Софтуерни Технологии” от Пловдивски университет „Паисий Хилендарски”. Задълбочени познания и интереси в различни програмни езици и технологии:

    Програмни езици: C#, С++, Java, PHP, HTML5, CSS3, XML

    Технологии: ASP.NET MVC, JavaScript Libraries

    Бази данни:MySQL, MS SQL ServerMongoDB

    Тихомир Теофилов

    Тихомир Теофилов

    ОКС Бакалавър специалност „Електроника“ във Факултет „Авиационен“ към НВУ „Васил Левски“.Работил е като Ръководител на Полети в Българските Военновъздушни Сили.
    След като се запалва по програмирането се преквалифицира. Това е пример как всеки един човек може да се преквалифицира.
    В момента работи в голяма международна компания, занимаваща се с Automotive Software.
    Програмни езици: C#, C++, C.
    Уеб програмиране: JavaScript, HTML, CSS.

    Ангел Димитриев

    Ангел Димитриев

    Завършва „91-ва Немска езикова гимназия“.
    Настоящ студент и асистент по информатика към ФМИ. Интересите му са насочени към алгоритми и дискретна математика.
    Носител е на множество награди по програмиране.
    От дълго време води упражнения на студенти в университета, откъдето идва и педагогическия му опит.
    Технологии, с които работи: Java; C++; C# ; Haskell; Prolog и др.