Go to Top

Курс по програмиране на C++

Разработване на игри

курс по C++

 kurs po c++ for game development

  • Какво е C++ и за какво се използва?

    C++ е обектно-ориентиран език със статични типове. От 1990-те той е един от най-популярните езици за програмиране. C++ e разработен като разширение на езика C, но в него са добавени редица допълнителни възможности и са направени няколко промени. В C++ са добавени класове, множествено наследяване, виртуални функции, overloading, шаблони (templates), обработка на изключения (exceptions) и вградени оператори за работа с динамична памет.

    Той е предпочитан език за приложения, в които производителността е особено важна. Една голяма част от приложните програми на много операционни системи, както и някои от самите операционни системи, са написани на този език.

    C++ все още е най-използваният програмен език за игри –  за Windows,  Xbox и за Play Station. Някои от най-разпространените game engine-и са също написани на C++ – Unreal, Unity. Някои съвременни езици за програмиране могат да се разглеждат като наследници на C++ – Java и C# например. В някои отношения те са опростен негов вариант, така че който овладее C++ без особени трудности ще научи и подобните му.

    Цел на курса по програмиране на C++:

    Задълбочено запознаване на курсистите с основите на програмирането и възможностите, които дава програмирането със C++.

    Основни знания и алгоритми, свързани с теория на игрите и упражнения за заучаването им. След завършване на курса всеки курсист ще може да прави игри, които не изискват сложна графика – шах, тетрис и подобни. Достатъчно познания за проби на писане и на по-сложни игри с готови game engine-и.

    За кого е предназначен курсът:

    Курсът е предназначен както за абсолютно начинаещи в програмирането и в теорията на игрите, така и за тези, които имат начални познания и желаят да ги доразвият към едно професионално ниво.

    Мащаб на групата:

    Обучението се провежда в малка (бутикова) група, ограничена до 8-м участника, с цел много повече индивидуално внимание на лектора към курсистите по време на практическите упражнения.

    Издаване на Сертификат ( безплатно ):

    Степента на  справяне с практичните задачи по време на обучението, домашните работи, както и финалния тест са основание за издаване на Сертификат.Разбирането на поставените задачи и справянето на курсистите с тях е от изключително значение за по-добрата им реализация след обучението.

    Кариерно консултиране ( безплатно ):

    При желание нашата агенция за подбор на кадри ще ви помогне да опознаете ИТ индустрията (компаниите и профила на търсените от тях кадри, какви възможности предлагат за професионално развитие на своите служители, възнаграждения , работна атмосфера, технологии с които работят и още). Ще ви разкажем и посъветваме върху какво да наблягате по време на интервю за работа.

    Услугата е напълно безплатна за всички завършили курсисти на центъра.

  • Учебна програма на

    курс по „Програмиране на C++ за разработване на игри“

     

    1. Двоична бройна система. Представяне на информация в двоичен вид. Типове данни в
    C++. Операции върху типовете.

    2. Hello, World. Main функция. Функции. Call-stack.

    3. Условни оператори – if, switch, ?: Булеви изрази. Пресмятане на сложни изрази.

    4. Цикли – for, while, do-while.

    5. Класове. Конструктор, деструктор, методи. Упражнение – манипулация на тетрис
    фигурки.

    6. Памет. Динамична памет. Указатели. Указател към функция.

    7. Параметризиране. Умни указатели. Линейни контейнери – vector, list.

    8. Търсене в линеен контейнер. Сортиране. Търсене в сортиран линеен контейнер.
    Сложност на алгоритъм.

    9. Файлове. String. Четене и писане. Синхронизация. Упражнение – записване и
    възстановяване на текущото състояние на играта.

    10. Стек. Undo-redo стек. DFS.

    11. Опашка. BFS. Най-кратък път.

    12. Дърво. Двоично балансирано дърво. map, set.

    13. Предефиниране на оператори. Наследяване. Виртуални функции.

    14. Полиморфизъм. Абстрактни класове и методи.

    15. Множествено наследяване. Диамантеният проблем.

    16. Event-driven architecture. Таймери. Тетрис – финална версия.

  • График на курс по „Програмиране на C++ за разработване на игри“

    Продължителност на обучението  – 60 учебни часа ( 2 месеца ).

    Следващaтa началнa датa e:

    06-ти ноември 2021г. (съботно-неделна форма на обучение от 10:30 до 13:30 часа, което са 4 учебни часа с включени 20 минути почивка). Занятията ще се провеждат всяка събота и неделя. Край на курса: 15-ти януари 2022г.

    Обучението се провежда в група до 8-м курсиста, като всеки от тях може да избере между:

    • присъствена форма –  на място в учебна зала на пл. Славейков.
    • или да се включи онлайн от вкъщи през нашия Zoom business acount.

     

    Цена и заплащане на курса:

    Цена: 590 лв.

    Курсът може да бъде заплатен на две вноски – първа вноска от 400 лева и втора вноска от 190 лева. Първата се внася при записването, а втората в началото на втория месец от обучението.

     

  • Записване за курса по C++

    Форма на обучение:

    Вариант на обучение:

    От къде научихте за нас:

    Допълнителни условия:

    •  Записването се извършва предварително на място в образователния център или по банков път. При заплащане по банков път, моля погледнете номера на сметката по-долу.
    • Предоставят се учебни материали на всеки курсист в първия ден от обучението  (безплатно).

    Записване по банков път:

    • Номер на банкова сметка:
    • IBAN:BG49CECB979010E2257300
    • BIC:CECBBGSF
    • Основание за плащане: компютърно обучение по  “C++ за разработване на игри”

    След, като извършите превода е нужно да ни уведомите на email: office@progressbg.net. Може да оставите данните на фирмата си в случай, че бихте искали да ви се издаде фактура.

    Моля, ако имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с нас. За контакти,  натиснете –  тук.

  • Преподаватели

    Тихомир Теофилов

    Тихомир Теофилов

    ОКС Бакалавър със специалност „Електроника“ във Факултет „Авиационен“ към НВУ
    „Васил Левски“.Работил е като Ръководител на Полети в Българските
    Военновъздушни Сили.

    След като се запалва по програмирането се преквалифицира. Това е пример как всеки
    един човек може да се преквалифицира.

    От 2018-та година работи в ИТ сектора.
    Има опит в голяма международна компания, занимаваща се с Automotive Software. В
    момента работи като Back-End Developer за компания предлагаща търсачка за
    самолетни билети.
    Програмни езици: C#, C++, C.
    Бази данни: MSSQL, MySQL, MongoDB.
    Уеб програмиране: JavaScript, HTML, CSS.

    Преподавател от 2019-та година.

Leave a Reply

ЧАСТ ОТ НАШИТЕ ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ

ВИЖ ПОВЕЧЕ