Какво е обектно-ориентирано програмиране?
Обектно-ориентираното програмиране (ООП) е основния стил в компютърното програмиране, при който една програмна система се моделира като набор от обекти, които взаимодействат помежду си, за разлика от традиционното виждане, в което една програма е списък от инструкции, които компютърът изпълнява. Всеки обект е способен да получава съобщения, обработва данни и праща съобщения на други обекти.
Обектно-ориентираното програмиране дава повече гъвкавост, като прави по-лесно променянето на програми. То намира широка популярност в софтуерното инженерство на мащабни проекти. ООП е по-лесно за учене от начинаещи програмисти, за разлика от по-ранни подходи и методики.
За кого е предназначен курсът:
Курсът е предназначен за абсолютно начинаещи и хора, които нямат никакъв опит в програмирането.
Мащаб на групата:
Обучението се провежда в малка ( бутикова ) група, ограничена до 8 участника, с цел много повече индивидуално внимание на лектора към курсистите по време на практическите упражнения.
Кариерно консултиране ( безплатно ):
При желание нашата агенция за подбор на кадри ще ви помогне да опознаете ИТ индустрията (компаниите и профила на търсените от тях кадри, какви възможности предлагат за професионално развитие на своите служители, възнаграждения , работна атмосфера, технологии с които работят и още).
Ще ви разкажем и посъветваме върху какво да наблягате по време на интервю за работа.
Услугата е напълно безплатна за всички завършили курсисти на центъра.
Издаване на Сертификат:
В края на обучението се държи тест или се предава практически проект, според преценка на преподавателя. Всеки курсист, който успешно се справи с поставената финална задача, може да заяви на office@progressbg.net, да му бъде издаден Сертификат. Таксата за издаване е 60 лева.
Учебна програма на курс по обектно-ориентирано програмиране:
I. Типове данни и условни конструкции:
1. Примитивни типове данни и променливи
- Кои са примитивните типове данни?
- Как да ги използваме?
- Деклариране и използване на променливи;
- Оператори и изрази
2. Условни конструкции
- Оператори за сравнение;
- Логически оператори;
- Условни конструкции с if/if-else/;
- Switch case конструкция.
II. Цикли, масиви и методи:
1. Цикли
- Какво е цикъл в програмирането?
- Какви цикли съществуват (while/do-while/for/foreach) и защо са ни полезни?
2. Масиви
- Деклариране и създаване на масив;
- Достъпване на елементите на масива;
3. Методи
- Какво е метод? Защо да го използваме?
- Деклариране и създаване на метод;
III. Обектно-ориентирано програмиране:
1. Използване на класове и обекти
- Какво е обект?
- Какво е клас?
- Деклариране на класове;
- Полета;
- Инстанции и статични класове/методи/свойства;
- Конструктори;
2. Get и Set методи;
3. Ключовата дума this
- Енумерации;
4. Модификатори за достъп;
5. Абстрактни класове и интерфейси;
6. Основни принципи на ООП
График на курс по “Обектно-ориентирано програмиране”
Продължителност на обучението – 40 учебни часа ( 1 месец)Курсът се провежда при предварително сформирана група. Необходимо е да се запишете, като попълните формата за записване, така няма да изпуснете обучението и при събиране на нужния брой курсисти ще се свържем с вас да ви информираме за началната дата на курса.
Обучението се провежда в група до 8-м курсисти, като всеки от тях може да избира между:
- присъствена форма – на място в учебна зала на пл. Славейков.
- или да се включи онлайн от вкъщи през нашия Zoom business account.
Цена на курса:
Записване
Допълнителни условия:
- Записването се извършва единствено по банков път, моля погледнете номера на банковата сметка по-долу.
Номер на банкова сметка:
IBAN:BG49CECB979010E2257300
BIC:CECBBGSF
Получател: Прогрес 2013 ЕООД
Основание за плащане: наименованието на записания курс и началната дата на обучението
(например – Курс по Java от 15.10.22г. )Изпратете ни платежното нареждане ( снимано/сканирано ) на email: office@progressbg.net или на Viber. След това ще получите допълнителна информация от екипа.
Преподаватели
Тихомир Теофилов
ОКС Бакалавър със специалност „Електроника“ във Факултет „Авиационен“ към НВУ
„Васил Левски“.Работил е като Ръководител на Полети в Българските
Военновъздушни Сили.След като се запалва по програмирането се преквалифицира. Това е пример как всеки
един човек може да се преквалифицира.От 2018-та година работи в ИТ сектора.
Има опит в голяма международна компания, занимаваща се с Automotive Software. В
момента работи като Back-End Developer за компания предлагаща търсачка за
самолетни билети.
Програмни езици: C#, C++, C.
Бази данни: MSSQL, MySQL, MongoDB.
Уеб програмиране: JavaScript, HTML, CSS.Преподавател от 2019-та година.
Евгени Пандурски
Завършил физика в Софийски Университет Св. Климент Охридски специалност „Физика на твърдото тяло и компютърно моделиране“.
Повече от 10 години опит при проектиране, разработка и тестване на софтуерни приложения. Опит с широка гама от технологии и езици за програмиране: Python, JavaScript, Rust, Docker, PL/pgSQL, T-SQL, C++, ColdFusion, C#, PHP, MatLAB, LabVEW, Turbo Pascal.